Friday, 12 August 2011

HORROR COMICS TO LET GO

hey guys, korang mesti suka baca kan komik-komik genre seram ni kan?
best tau, boleh dapat pengalaman baru lah kalau selalu baca.
sebab macam-macam budaya dapat kita belajar, ingat kisah-kisah seram ni sama je ke semua?
mestilah tak sebab dia berbeza mengikut tempat dan negara. :)

so disebabkan itulah, saya ingin menjual komik saya kepada anda collector komik seram!
saya nak clearkan semua komik-komik yang ada, termasuklah EMPAT buah komik seram yang paling latest dalam pasaran iaitu WARISAN PUAKA, SUMPAHAN ANAK PATUNG, SUMPAHAN KODOK & BISIKAN PARADOKS.

hendaklah saya ingatkan bahawa semua komik ni conditionnya sangat baik dan kelihatan seperti seperti baru.
oleh itu, semua harga ada off 10%!

SPECIAL OFFER: BUY ALL 4 THEN YOU WILL BE ENTITLED FOR FREE POSTAGE!





so what are you waiting for? grab this chance now :)

p/s: nak beli 1-1 pun boleh, apa pulak tak boleh tapi postage korang kena bayar macam biasalah. so apa kata korang beli je 4-4, win-win situation maa! korang jimat duit, saya dapat habiskan komik! :)

any requirement please email me at purplemusicz_lieya@yahoo.com or just go to our facebook page (look at the right side of the blog) to ask anything! :)


UPDATE : ALL SOLD TO TERREZA :)

No comments: